niedziela, czerwca 25, 2006

Connected

Yesssaa ]:) Dziś dokładnie o 1:40 nad ranem wpisałem w konsolce to: [root@developer ~]# pppd call neo Po czym nie dostałem żadnego errora. WTF? Mam net czy jak? Zpingowałem wirtualną polskę i przyszła odpowiedź. Juppi. Całą noc pacman pakiety mi ściągał i wgrywałem. Odrazu NVidię odpaliłem - witaj akceleracjo grafiki ]:) Firefox też już śmiga. Przekonuję się nawet do PSI. Linux z internetem to poprostu bomba. Oczywiście to zaraz uczciłem. Mam taką tradycję na linuchu. Za każdym razem jak na innej dystrybucji borykam się z problemem neostrady i mi się w końcu udaje połączyć, to poszczam sobie piosenkę z ścieżki filmowej do fimu "Hackers", a mianowice utwór zespołu Stereo Mc's "Connected" i sobie śpiewam ]:)
Ah ah Something ain't right I'm gonna get myself I'm gonna get myself I'm gonna get myself connected I ain't gonna go blind For the light which is reflected I see thru you I see thru you I see thru you I see thru you Ya dirty tricks Ya make me sick I see thru you I see thru you I'm gonna do it again I'm gonna do it again (...) Here we go If you make sure you're connected The writing's on the wall But if your mind's neglected Stumble you might fall Stumble you might fall Hear me out Stumble you might fall Interstate 5 Stayin' alive Won't someone try Open up your eyes You must be blind If you can't see The gaping hole Called reality Wanna do it again I gonna gonna do it again I wanna do it again Come on I'm gonna do it again Hear me out Terrified
Dobra co dalej? Teraz mi KDE pacman synchronizuje. Pobawię się trochę w KDE, by sobie skonfigurować wszytko, bo ostatnio WindoMeker dziwnie mi się zachowuje, jeśli chodzi o minimalizację okien, więc się tym zajmę po ustawieniu sobie wszystkiego. Ale myslę, że teraz forum KNCH bedę musiał sobie jako pierwsze skonfigurować, by pokazywało z jakiej dystrybucji się łączę. Znaczy się pod moimi postami bedzie logo Firefoxa i ARCHlinux

Brak komentarzy: