niedziela, czerwca 11, 2006

S.E.S.J.A. (part 2)

No więc może nie było aż takiego płaczy i zgrzytania zębami bo napisałem na 7 pytań z 8 ]:) Co nie zmienia faktu, że jak przyjechałem do domu to spałem do wieczoru... Weeken mi mija jakoś tako leniwie - będę tego żałował. Trochę by sobie poprawić humor odwiedziłem znowu http://newgrounds.com by sobie pooglądać filmy animowane. Znalazłem film pt. Slowloft [obejrzyj]. Widziałem już go kiedyś, ale obejrzeć jeszcze raz nie zaszkodziło. Tak mi się humor poprawił automatycznie - nie ma to jak parodia sceny z wieżowca z pierwszej części Matrixa. ]:) Jak się okazało koleś też zrobił fajną parodię Simsonów i StarWars [obejrzyj] Gdybym miał czas to pewnie bym może nawet jakiegoś flasha zrobił zainspirowany tymi filmami, ale nie stety tego czasu nie mam - organika i polimery wzywają ]:((

Brak komentarzy: