niedziela, lipca 23, 2006

Supełek

Zrezygnowałem z tworzenia całego CMSa od podstaw dla strony KNCH i skorzystałem z gotowego - Mambo. Od dwóch dni szkolę się w dziedzinie obsługi i tworzenia skórek. Robię do niego właśnie template aby wyglądało jak stara strona, ale dziś prawa Murphy'ego mnie dopadły. Jak wygląda nasz provider robi coś na serwerze, bo nie można się dobić do strony ani przez http ani przez ftp. Więc.... Zrobiłem sobie przerwę na poszukanie jakiś interesujących flashów w sieci. Najpierw zachciało mi się znowu zobaczyć, pewiem flash ("Switch to Linux") i natrafiłem na stronę z całą masą ciekawych flashów. Szczególnie spodobał mi się ten pt. Smoke Kills. Ostatnia scena strasznie mi przypomina scenę z filmu "Fight Club" i pewnie dlatego ją tak lubię. Idąc dalej tym tropem trafiłem na stronę autorów, gdzie znalazłem coś do śmiechu i do reflaksji. Dawno nie widziałem takich dobrych flashów. Szkoda tylko, że zbytnio rosyjskiego nie rozumiem...
Serwer knch.opole.pl odpowiada zbyt powoli.
Kiedy wreszcie to się zmieni... Ahh....

Brak komentarzy: