piątek, maja 26, 2006

Jaka to melodia?

A zaczeło się niewinnie... zawsze się zaczyna niewinnie, a potem jest rzeź... No więc było tak. Postawiłem na stronie Koła Chemików forum. I żeby rozkręcić trochę dyskusję to pododawałem pare tematów m.in. temat pt. "Jaka to melodia?". Pomysł jest świetny, ale mam nadzieję, że sam nie pogrzebałem tej gry po tym co zrobiłem.... Ale do rzeczy. Ogólnie chodziło o podawanie piosenek, które zawierają nazwy związków chemicznych, skał, pierwiastków, polimerów itp. w tytule, bądź treści - język dowolny. A że pomysł mi przyszedł jak słuchałem "Give me Novocaine" Green Day'a to też wlepiłem to z małym opisem. Od tego momentu rzeczy potoczyły się jak w reakcji rodnikowej - długo nic, a potem BOOM. Jak zaczeły się pojawiać nazwy psychotropów i substancji pobudzających, metali, gazów... Coraz więcej i więcej. Długo prowadziłem punktowo, aż grę rozpoczął Minael. Wyprzedził mnie chyba 2 postami w ciągu paru godzin. 13 różnych w jednej piosence miał. A najlepsze było to, że jegop związki miały nazwy typu 4-aminobifenyl, którego bym w życiu nigdy nie podejrzewał, że ktoś umieści go w piosence. No i chciałem to ztopować. Jaki ja czasem głupi bywam... Taki głupi.... Ahh... Co znalazłem w necie, no co? Dokładnie - piosenkę o układzie okresowym ]:) 75 nowych haseł. Fajnie nie? Właśnie, że nie fajnie, bo teraz nikt nie zagra chyba. Anulowałem ten post, zrzekłem się tych punktów i wyszedłem z gry - teraz tylko sędziuję. Ale chyba popsułem ludzią nastrój do gry :(( Mam nadzieję, że przynajmneij te plakaty które rozwiesiłem na instytucie z reklamą forum coś pomogą rozkręcić forum. Aha... Wygrałem też ostatnio w konkursie płytę z Linuksem :] Szczegóły - tutaj.

Brak komentarzy: