czwartek, marca 01, 2007

Cranes are flying by

"Mgły i żurawie"

Pilnujcie, pilnujcie ostatnich dni lata,
kiedy jeszcze zielone bije zegar chwile,
w które się już nieżywy karmin gęsto wplata...
Kobieto, włóż maskę i skrzydła motyle
i biegaj, i szukaj trwożliwie,
ciekawie w chińskim pawilonie i w szpalerów cieniu
(a mgła się już wznosi... Żurawie!!! Żurawie!!!) -
gdzie oczy wołające ciebie po imieniu? -

Pilnujcie, pilnujcie ostatnich dni lata,
gdy zielone wachlarze drzew migocą złotem. -
O kobieto przecudna, kobieto bogata,
szukaj za jaworami, za różanym płotem -
pytaj się pawiookich wód w okrągłym stawie,
gdy jęk wichru przepływa przez trzcin pióropusze
(a mgła się już wznosi - Żurawie!! Żurwie!!) -
gdzie usta, które miały całować twą duszę??

(Maria Pawlikowska-Jasnorzewska)

Senny poranek...
Ale sny dziś uleciały jak papierowe żurawie...
Villemo dziękuję Ci za ciepłe słowa o poranku. Szkoda tylko, że dzień nie przyniesie mi nic dobrego... Ale przynajmniej wieczorem poleci kolejny żuraw. Może wykąpany w pomarańczach?
];)

3 komentarze:

niebla pisze...

"...Każdego ranka podróż zaczyna się od nowa
Dużo lepiej się idzie, gdy podniesiona głowa ..."

Lightnir pisze...

"Life is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing"
-------------------------
~ William Shakespeare, Makbet

Nie myliłem się co do dnia. Wejściówkę z laborek zawaliłem na pewno, laborkę nie zdążyłem wykonać w czasie zajęć, wyniki wyszły wywalone w kosmos, nie czuję własnych placów (to był głupi pomysł wsadzić "Biochemię" Streyera - 2kg cegłę do plecaka), odmóżdżyłem się na zajęciach z komunikacji edukacyjnej...
Mam wymieniać dalej?
Jedynym plusem to 10/10 punktów z poprzedniej wejściówki na laboratorium, ale jako, że zmieniłem grupę laboratoryjną to o takich ocenach mogę sobie teraz tylko pomarzyć.

]:|

Idę po środki przeciwbólowe (czyt. wino)

niebla pisze...

Bardzo bardzo mi przykro, ale ja wierzę, że co mnie nie zabije, to mnie wzmocni. A drobne porażki są po to, żeby zagrzewać do boju i z jeszcze większą siłą i determinacją iść do przodu. I to mi się w życiu sprawdza.I w to głęboko wierzę. I wierzę, że sobie poradzisz.