wtorek, września 26, 2006

No Power

Kolejne dwa dni mojego życia mineły. Miałem pare "atrakcji" , więc o nich trochę wspomnę.

Po pierwsze. Poznałem uczucie wpisywania uwagi całej klasie. Zasmakowało mi to uczucie. Złooo ]:) Ale tak na serio to było tak, że jedna z pierwszych klas tak mi się stawiała na praktykach, że nie sposób było prowadzić zajęć. Co ja mam sobie gardło zdzierać? W dodatku załapałem jakiegoś wirusa i dziś już choroba w pełnej okazałości. Ale wracając do tematu. Całe szczęście przyszedł fotograf by wziąść klasę na 5 min do zdjęcia klasowego. W tym czasie pobiegłem się doinformować gdzie im się wpisuje uwagi i jakie środki są do mojej dyspozycji. W końcu człowiek nie chce przekraczać swoich uprawnień. Po tym wpisie momentalnie się uciszyli. No więc, tak wpisałem się do ich zeszytu "złotych myśli" z ową sentencją: "Klasa swoim zachowaniem uniemożliwia prowadzenie lekcji". Dzień 25 września te małe potwory zapamiętają na dłużej.
Druga rzecz. Dziś miałem dopytkę z Pedagogiki. Wypowiedź ustna to dla każdego studenta koszmar, a tym bardziej dla tak mało elokwentnej osoby jak moja skromna osoba. Ale jak się okazało, to pani doktor jest wporzo. Mimo, odpowiedziałem na połowę pytań mam zaliczony ten przedmiot na 3. Hurra. Teraz to już tylko ćwiczonka z pedagogiki zaliczyć i nie będzie zaległości z 3 roku.

Co do tej cząsteczki na zdjęciu - jak ktoś by nie wiedział to jest to glukoza. Nasze biologiczne paliwo. Ostatnio jestem bez energii, więc się trochę tym zainteresowałem. Zna ktoś piosenkę z lat 70 "Sugar Sugar"? Oto małe przypomnienie melodii:
Ostatnio natrafiłem na ciekawą chemiczną przeróbkę tejże piosenki. Zespół, zwie się "Science Groove", a piosenka "Glucose, Glucose" [lyrics/mp3]. Dla mnie jako chemika piosenka jest bombowa. Może to przez te skrzywienie na punkcie tej nauki, ale mimo to trzeba przyznać, że pomysł na cover jest świetny. Najlepsza jest tam ta fraza:
Ah, glucose -- ah, sugar sugar --
You help me make ATP
When my predators are chasing me.

]:)

Brak komentarzy: