poniedziałek, marca 24, 2008

Rebelling

Ich bin dagegen, denn ihr seid dafür
Ich bin dagegen, ich bin nicht so wie ihr
Ich bin dagegen, egal, worum es geht
Ich bin dagegen, weil ihr nichts davon versteht

Ich bin dagegen, ich sag es noch einmal
Ich bin dagegen, warum ist doch egal
Ich bin dagegen, auch wenn es euch nicht schmeckt
Ich nenn es Freiheit, ihr nennt es Mangel an Respekt

~ Rebell, Die Ärzte

No i znów mnie dopadło. Nie wiem czemu, ale od paru lat, kiedy przychodzą jakieś święta niezależnie od ich charakteru mnie się włącza opcja "mam wszystko w domyśle". To chyba przez takie przesycenie tym wszystkim. Co roku to samo - brak niespodzianek, brak urozmaiceń, słowem nuda. Tak sobie pomyślałem, że zamiast wpadać głębiej w ten grinchowaty nastrój zajmę się czymś. Oddałem się nieco kontemplacji dzieł o gotyckim klimacie(Burton, Gorey). Odwiedziłem jedno z moich ulubionych miejsc z cyfrową sztuką w internecie. Natrafiłem też na stronę pewnej moim zdaniem bardzo utalentowanej artyski, której prace bardzo przypadły mi do gustu.

Mówiąc krótko - zachłysnąłem inspiracjami i znów coś rysuję. Tym razem będzie z tym nieco więcej pracy (100x70 cm).

Brak komentarzy: