niedziela, lutego 24, 2008

Contest

Przez ostatnie tygodnie stałem się dość podatny na wszelkiego rodzaju konkursy. Brałem udział w konkursie fotograficznym pt. "Codzienność Uniwersytetu Opolskiego". Oczywiście konkursu nie rozstrzygnięto. Jakoś mnie to nie dziwi, skoro o samym konkursie to dowiedziałem się na tydzień przed zakończeniem (a zawsze wypatruję nowych ogłoszeń). Tak samo dowiedziałem się, że była to druga edycja konkursu - o pierwszej też nic nie słyszałem. Znam osobę, która mogłaby bez problemu zgarnąć jakąś nagrodę w tym konkursie, ale z racji tego, że nie jest studentem UO dyskwalifikuje ją to na starcie. Jak dla mnie to te Biuro Promocji i Informacji UO nie działa tak wydajnie jak powinno. Anyway. Było. Minęło. Nałogowo od kilku tygodni grywam w neomanię. Mimo tego, że z reguły mieszczę się gdzieś w pierwszej 20 to cel ciągle nieosiągnięty - iPod Nano. Szkoda, bo jedynie muzyka potrafi mnie trochę złagodzić jak mam się tłuc z tym stadem bydła pociągiem dwa razy w ciągu dnia. Widać startuję nie w tych konkursach co trzeba. Całkiem niedawno odkryłem dla siebie pewien magazyn internetowy - Dragonię. Zainteresował mnie 19 numer z racji artykułu o pisaniu pracy magisterskiej w TEX'u, ale oczywiście rzuciłem okiem też na resztę. I tak oto trafiłem na ciekawy artykuł pt. "Czy pingwin może być torbaczem?", w którym to autorka ogłosiła konkurs. Przeczytałem od dechy do dechy, pogooglowałem, wysłałem maila i o dziwo przyszła parę dni temu odpowiedź, że wygrałem ]:D Jak ja kocham Open Source. Nie dość, że człowiek dostanie kilku nowych pomysłów, nauczy się czegoś nowego to jeszcze wygra coś przy tym. Artykuł o enigmatycznym tytule gorąco polecam. Cały magazyn oczywiście też. Ciekaw jestem, kto wygoogluje odpowiedź po przeczytaniu tekstu poniżej 10 minut tak jak ja...

Brak komentarzy: